Araşdırmada türk cəmiyyətinin mühüm təməl daşlarından
biri olan və mənəvi dəyərlər üzərində təsirli faktorlardan biri olan mediadan bəhs
edilir. Medianın mənəvi dəyərlərə təsirini müəyyən etmək məqsədi daşıyır. Məqalədə
medianın mənəvi dəyərlərin formalaşmasında mühüm amil olduğunu və daha təsirli
olduğunu müəyyən etməyin çətin olduğu göstərilib.
Tədqiqatımızın birinci hissəsində mənəvi dəyər, dini əsaslı
mənəvi dəyərlər və sosial əsaslı mənəvi dəyərlər, ikinci hissədə media,
medianın funksiyaları, sosial media, sosial medianın istifadə sahələrindən bəhs
edilib. media, onun yayılması və effektivliyi araşdırılmış, üçüncü hissədə
media ilə mənəvi dəyərlərin qarşılıqlı əlaqəsi şərh edilmiş, dəyərlərə təsirləri
müəyyən edilmişdir.
“Media’nın Mənəvi Dəyərlərə Təsiri” adlı məqalə , Azərbaycan
Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə
dəstəyilə və Sosial-İqtisadi Araşdırmalar İctimai Birliyin təşəbbüsü ilə "
Milli- mənəvi dəyərlərin qorunması və yaşadılması " adlı layihə çərçivəsində
hazırlanmışdır.